Kartan

Jag är en förvirrad själ
En person som inte har hittat hem
 
Kartan jag har framför mig är obegriplig
Jag ser bara kanten
 
Denna kant kommer att vara slutet på mitt liv
Det är som Robbie sjunger.., i'm not scared of dying i just don't want to
 
Fast ibland önskar jag att jag förstod kartan
Hur skulle mitt liv vara om jag bara förstod allt..?
 
Jag hatar frågorna i mitt huvud som aldrig får något svar
Och huvudvärken bara skriker efter ett bättre liv
 
Varför måste jag hitta svar på mina frågor?
När jag vet att det alltid kommer vara en som kvarstår
 
Som sagt, kartan är obegriplig
Jag står ensam i mitten och frågar mig själv..,hur hittar jag hem?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0