Snart är året över..

Jag har så svårt att tro att det redan är oktober. Vad hände med tiden? När började den gå så fort? Jag hänger inte med..
 
Oktober nu och vad kan man förvänta sig? Inte så mycket kanske.. Halloween ska bli kul. Jag och mina vänner har snackat om att fixa någon liten fest. Hoppas verkligen att det blir av för jag vill klä ut mig. Båda mina föräldrar fyller också år i denna månad och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till dom.
 
Hösten är här. Snart kommer vintern och sen är det helt plötsligt januari igen och jag fyller 23. Jag kan inte påstå att jag längtar. I år ska jag iallafall ha ett grymt nyår. Kanske blir svårt att toppa förra årets nyår, men jag ska göra allt för att få en helt amazing kväll och natt!
 

Detta blir nog det sämsta blogginlägg jag har skrivit, Lika bra att jag slutar att skriva.
Peace out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0